Experience Abroad, Yogyakarta- Indonesië - Reisverslagen van Martje Kuijpers - WaarBenJij.nu Experience Abroad, Yogyakarta- Indonesië - Reisverslagen van Martje Kuijpers - WaarBenJij.nu

Experience Abroad, Yogyakarta- Indonesië

Vanuit de Fontys FHKE Pabo wordt in het derde studiejaar de Minor Experience Abroad aangeboden. Deze kans kon ik niet laten liggen.
Mijn bestemming? Yogyakarta, Indonesië.
Het doel van deze minor in het kort is het onderzoeken hoe er door middel van een buitenlandse stage een bijdrage geleverd kan worden aan de kwaliteitsverbetering van mijn onderwijs en wat ik in mijn toekomstige beroep mee kan nemen vanuit deze ervaring.

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2015

Nederland- Weer thuis

30 April 2015

Indonesië- Java, de laatste dagen

26 April 2015

Indonesië- Noord-Sumatra

19 April 2015

Indonesië- Flores en Komodo

12 April 2015

Indonesië- Oost Java, Gili's en Lombok
Martje

Actief sinds 07 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12837

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 30 April 2015

Experience Abroad, Yogyakarta- Indonesië

Landen bezocht: