Indonesië- Het is zover! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Martje Kuijpers - WaarBenJij.nu Indonesië- Het is zover! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Martje Kuijpers - WaarBenJij.nu

Indonesië- Het is zover!

Door: Martje Kuijpers

Blijf op de hoogte en volg Martje

10 Februari 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Ineens komt het dan dichtbij, gedag zeggen tegen iedereen om me heen want het was bijna zover. Daarnaast heb ik het geluk dat ik zo’n leuke mensen om me heen heb. Zij weten goed dat ik niet van verassingen houdt, maar ze durfden en waagden het toch om een verrassingsafscheidsfeest te houden! Een lastig moment voor mij, maar wel echt heel leuk en lief! Deze zag ik niet aankomen.
Na het even te laten bezinken, kan ik het erg waarderen dat ze dat voor mij gedaan hebben! Bedankt nog allemaal!

Toen kwam het nog dichterbij, naar Schiphol, afscheid nemen van iedereen die mij lief kwam uitwaaien en het vliegtuig in. Een lange reis, maar wetend waarvoor we het doen. De reis verliep goed en alles ging bijna zoals gepland. Doordat het eerste vliegtuig vertraging had, heb ik moeten rennen voor de vlucht erna, maar dat maakt het wel weer spannend ;-). De vluchten erna gingen zoals gepland. We kwamen iets later aan op Yogyakarta, maar dat was onze bestemming, dus dat was niet zo erg. Op Yogyakarta aangekomen, bleek dat mijn backpack ergens is blijven liggen. Hij zal het daar wel gezellig hebben, maar ik hoop toch dat hij mij snel gaat missen en deze kant op komt. Zonder spullen is het toch lastig, haha!
We zijn dus toch maar vertrokken naar het bed en breakfast waar we de aankomende tijd zullen verblijven, JogjaDreams. Hier aangekomen hebben we de mensen waarbij we verblijven ontmoet, Nonie, Egbert en hun twee zoons van vier en twee. Het zijn aardige, gastvrije mensen waarbij we altijd terecht kunnen als we vragen hebben. De twee zoons zitten op NTC de Taaltuin.
De eerste nacht heb ik nu achter de rug, nog steeds geen last van een jetlag. Geen idee of dat nog kan komen, maar het gaat tot nu goed. Ik heb heerlijk geslapen. Kunnen jullie het je voorstellen dat je wakker wordt en het gewoon 28 graden is? Heerlijk is dat!
Straks hebben we onze eerste kennismaking op NTC de Taaltuin, daar gaan we kennis maken met onze nieuwe collega’s en bespreken wat de taken worden die wij de aankomende weken gaan doen.
Dat lezen jullie allemaal in mijn volgende blog!

  • 10 Februari 2015 - 09:05

    Wilhelmien:

    Hoi Martje

    Super dat het tot zover goed gegaan is, en Heerlijk 28 graden, daar dromen wij nog van...
    Heel veel Succes met de komende werkzaamheden

    Groetjes

  • 10 Februari 2015 - 12:10

    Angelle:

    Nounou 28 graden wat een Geluk!
    hier is t maar kou! Stuur maar wat zon naar ons kikkerlandje!

    Ben benieuwd naar je volgende blog!
    Have fun
    xxxx

  • 10 Februari 2015 - 16:25

    Anke:

    Hoi Martje,

    Dat klinkt goed: 28 graden!!!
    Geniet ervan, hopelijk is je backpack snel terecht.

    Groetjes

  • 11 Februari 2015 - 18:16

    Tante Ans:

    Dag Martje,
    Wij wensen je een fijne tijd (vakantie) en dat je mag genieten van wat je daar kunt doen en kunt beleven.
    We vinden het leuk dat we je via de blog kunnen volgen en kijken daar naar uit.
    Groetjes, fam Nabuurs.

  • 11 Februari 2015 - 22:22

    Familie Van AsseLdonk:

    Hallo Martje,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Heel veel succes daar en geniet ervan!
    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Groetjes van Patrick, Anja, Dian en Susan

  • 11 Februari 2015 - 23:03

    Lisette:


    Jiiihhaaa! Je bent 'gewoon' in Indonesie! Stoer en gaaf zeg! Ik wens je hele fijne en inspirerende tijd daar! Xx

  • 12 Februari 2015 - 13:45

    Liz&Manus:

    Martjuhhh.. gelukkig veilig aangekomen.. hopen dat je backpack nu snel volgt hihi ;) Kickuh joh wakker worden met 28gr..!! Take Care ♡

  • 13 Februari 2015 - 21:17

    Joy:

    Hey martje!
    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat de reis verliep zoals geplanned. I know you like geslaagde planningen haha. Ik hoop dat je een onvergetelijke tijd gaat meemaken en dalijk een levenservaring rijker zult zijn!
    Groeten vanuit de pretflat-uden-brabant-holland-europa!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martje

Actief sinds 07 Dec. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 12805

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 30 April 2015

Experience Abroad, Yogyakarta- Indonesië

Landen bezocht: